Hyundai câștigă teren: pe ce loc se află în topul producătorilor auto
Grupul a anunțat că a vândut 3,3 milioane de vehicule în prima jumătate a acestui an, a informat Korea Times.
Pe primul loc și pe locul al doilea în ceea ce privește volumul vânzărilor se află Toyota cu 5,1 milioane de vehicule vândute în acea perioadă, în timp ce Grupul Volkswagen a vândut patru milioane de vehicule în acea perioadă. Spre comparație, Hyundai Motor Group s-a clasat pe locul cinci în volumul vânzărilor în prima jumătate a anului trecut, potrivit raportului.
Eșecurile în producție înregistrate de producătorii de automobile din întreaga lume din cauza deficitului de aprovizionare cu semiconductori au contribuit la creșterea pieței globale de către Hyundai Motor Group, care înregistrase scăderi mai mici ale vânzărilor – cu 5,1% – decât cele susținute de alți producători în prima jumătate a anului. în acest an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, spun experții în raport.
Hyundai Motor Group este acum al treilea producător auto din lume după volumul vânzărilor.
Potențial unic
Producătorii de automobile care au înregistrat scăderi ale vânzărilor în primul semestru din 2022, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, au inclus Toyota care a scăzut cu 6%, Volkswagen cu 14%, Stellantis cu 16%, alianța Renault-Nissan-Mitsubishi cu 17,3% și General Motors cu 18,6%. %, potrivit Korea Times.
Acest câștig în clasamentul global pentru Hyundai Motor Group a fost atribuit creșterii vânzărilor de către Genesis; marca de lux a grupului a înregistrat vânzări de 25.668 de unități în Statele Unite, un nou record de vânzări în prima jumătate a mărcii.
În ceea ce privește vehiculele electrice, Hyundai Motor Group a vândut 27.000 de vehicule electrice în Statele Unite între ianuarie și mai a acestui an, clasând grupul pe locul al doilea după Tesla în vânzări pe acea piață; acest lucru a fost atribuit popularității Hyundai Ioniq 5 și Kia EV6, Korea Times citând un raport Bloomberg.
„Se pare că potențialul unic al Hyundai Motor Group de a folosi criza fără precedent din industria auto ca o oportunitate, cum ar fi deficitul de semiconductori și tranziția la electrificare, pare să fi excelat”, a spus un oficial al industriei auto.